Create Web Design

Aplicaţia lui Mark Zuckerberg este de acum disponibilă. Horizon Worlds deschide un nou capitol în universul metavers

Aplicaţia lui Mark Zuckerberg este de acum disponibilă. Horizon Worlds deschide un nou capitol în universul metavers

Compania Meta, cunoscută anterior sub numele de Facebook, îşi aduce viziunea despre aşa-numitul metavers mai aproape de realitatea prin Horizon Worlds. În Horizon Worlds utilizatorii se pot întâlni cu prieteni şi oameni noi, pot experimenta diferite jocuri şi îşi pot crea propriile lumi. Mark Zuckerberg speră să împingă tehnologia VR din zona de nişă către piaţa de masă.

 

 

 

Compania Meta, cunoscută anterior sub numele de Facebook, îşi aduce viziunea despre aşa-numitul metavers mai aproape de realitatea prin Horizon Worlds. Aplicaţia este de acum disponibilă oricărei persoane de peste 18 ani care posedă un set de căşti Quest 2 în Statele Unite şi Canada, fiind gratuită. Scopul noului produs este socializarea în mediul VR.

Horizon Worlds nu este încă un metavers complet. Concret, acest concept greu de definit se referă la eforturile de a construi un tărâm virtual, în care oamenii să se poată plimba prin intermediul avatarurilor digitale şi să interacţioneze. Dar lansarea este unul dintre cele mai mari eforturi pe care compania le-a întreprins pentru a populariza tehnologia VR şi implicit socializarea virtuală.

În Horizon Worlds utilizatorii, care poartă căşti, se pot întâlni cu prieteni şi oameni noi, pot experimenta diferite jocuri şi îşi pot crea propriile lumi. Utilizatorii, care apar ca avatare puternic personalizate, îşi pot mişca degetele, mâinile şi gurile în timp real pentru a putea fi observate în aplicaţie.

În speranţa de a menţine hărţuirea în VR la minimum, Horizon Worlds înregistrează ultimele minute ale activităţii fiecărui utilizator în mod continuu.Filmarea respectivă va fi disponibilă în aplicaţie pentru situţii în care un utilizator trimite un raport al unei interacţiuni nepotrivite.

Cu Horizon Worlds, Meta speră să împingă tehnologia VR din zona de nişă către piaţa de masă. Socializarea în realitate augumentată a fost pentru mult timp un obiectiv al producătorilor tech, dar nicio companie nu a reuşit încă să demonstreze.

Pentru a realiza acest lucru, Meta trebuie să convingă clienţii să cumpere o cască Quest 2, care porneşte de la 299 de dolari. Utilizatorii trebuie să poarte frecvent dispozitivul pentru perioade de timp destul de lungi pentru a interacţiona.

 

 

 

Sursa

administrator

    Articole similare

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată.